Monday, October 25, 2010

Asam Pedas melethop lethop di tengah malam



Haaa kan aku dah habaq, cerita ni takkan abis gitu je kan. Pas dah makan free, nok sudah up mau makan asam pedas plak. Sesemua cam kekenyangan, nok plak katanya nak makan asam pedas tanpa nasik, kononnya la. Pas dinner naik bilik grab kunci kereta, tukar suar pendek then zasss ke kedai asam pedas berhampiran. Aku dah ke kedai ni empat kali rasanya. Dulu first time pi ngan nok ngan asha. Then ada gak pi ngan ikin ngan zerul tapi masa tu petang, kedai lom bukak uolls, makanya bertapa je la lam kete till kedai bukak.


 *kekonon tak mo nasik, tapi ko tgk dia balon nasik sampai licin gak kan*

Aku dah set lam mind mau asam pedas daging tetel, tapi kehabisan, aterr dah kul doblas uolls, celah bedah mananya nak dicakarkan asam pedas tetel berkenaan. Jadi aku, man ngan sally up ikan pari la, nok ikan apa ntah. Haaa memasing makan ngan lahapnya, licin la. Walaupon dah kekenyangan kononnya. As usual asam pedas di hidangkan bersama sayur kobis dan juga telaur masin. Nyum nyum

 *muka hepi walau dah masuk subuh*

Da settle makan makan, kami ke Dataran Pahlawan plak, Kat sana ada jual jual like uptown la, tapi tak membeli apa pon, since aku slalu je kesana ngan adik aku. Terjumpa ida ngan fin disana. Sibuk membeli belah kekdahnya. Haa kat area menara taming sari sana ada gak bebudak remeja duk nayangkan kete, more like sound system. Disebabkan aku ni yang dah kertu harus la kurang berkenan dengan acara sebegitu. Jalan jalan je sambil telinga bingit duk dgr lagu yang bercampur baur.



Dah penat berjalan, nok sudah request mau pose pose tepi sungai. Ekceli hotel kami mmg tepi sungai, dekat je la. So bergambar lah mereka bertiga dengan pelbagai aksi.

 *Cam pepoyo je mamat berdua nih*




So dah hampir masuk subuh gajah, baru memasing reti nak balik bilik tido. Sambung laie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis