Monday, March 14, 2011

Pissed Off and Play Nice

Last saturday mengikut kiraan aku, spatutnya ke Broga. Semangat neh bangun kul 330am. Memandi sesiap pastu capai beg camera trus turun bawah ke kereta. Pastu trus start. Tapi tak berjaya, aku pun cam slamba slamba la sbb kete aku mmg payah nak start di pagi hari ( i played this scene before)

Then start kali kelima kut, trus alarm bunyi. pastu sterusnya pun alarm terus bunyi sekuat kuatnya. Aku bukak bonet depan dengan gaya mekanik, goyang goyang inul siket wayar bateri. Pastu try start balik pon tak berjaya jugak. Wah ini sudah mengundang kemurkaan beta nih. Mengamuk lah aku tendang mana mana yang boleh ditendang, tapi bukan tendang bodi kete mampos lak aku nak ketuk balik, dah la kete pinjam.

Dengan muka yang tak puas hati sungguh, trus call ahli jawatankuasa yang terlibat and cancel it, im quit! Naik atas trus sambung tido tanpa rasa was was. Bangun tido kul 11.00am trus kol adik suh amek kat bangsar, and kebetulan beliau mmg ada di Seremban. Good, at least ada gak benda yang tak bikin aku murka. Bila difikir fikirkan balik, baru aku realize that my bateri kereta yang sudah kong barangkali. Smua sbb kerajinan aku park kete pastu biarkan selama seminggu. Padan muka kau farid. 


Pengajaran ayat: Walaupun ko pergi kerja naik Lrt tak bereti ko boleh abaikan langsung kereta kau. 


*Mak paling haibat, ko ada kereta kasut?!*

Pesanan Farid yang lalai: Taniah kat sufian sbb dah jadik pakcik. Welcome Muhamad Nur Iman.

3 comments:

Mya said...

takde rejeki ko nak daki broga lagi nyah..
mungkin rejeki ko nak daki ngan mek (walaupun mek pun tatau bila hohooo)

farikh said...

kannn nanti kita daki sesama

Unknown said...

wawan dh follow :) follow back :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis