Monday, August 22, 2011

Orang itu lu

Gua dengar lu dah selesaikan semua. Gua dengar impian lu dah menjadi nyata.
Gua harap lu dapat apa yang lu mahukan. 
Kawan lama, kenapa lu malu sangat. Gua tak suka pada orang yang tidak dijemput.
Gua tidak jauhi dan gua takkan melawan

Gua harap lu nampak muka gua dan lu akan tahu yang semua ini takkan berakhir
Tidak mengapa, gua akan cari seseorang yang sama macam lu
Gua hanya ucap kan semua yang terbaik untuk lu
Lu jangan lupakan gua, gua merayu. Gua ingat semua yang lu cakap
Memang akan kekal dan kadang kala ianya menyakitkan

Masa berjalan, waktu beredar
Seolah seperti baru semalam gua jumpa lu

Tiada apa lagi yang hendak di bezakan
Jangan risau dan jangan pedulikkan lagi tentang gua
Menyesal dan kesilapan dengan semua memori 
Tiada siapa tahu rasanya sekarang


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis