Friday, November 30, 2012

Makan dan menang!

*choy nampak super kurus and like super teenagers*
Setelah malam menjelma maka tiba masa untuk makan malam, Seperti tahun tahun yang lepas, setiap makan malam TH ini mempunyai tema yakni pada tahun ini tema kembar dibawakan. Jadi ramai lah memakai pakai serupa pose pose kembar siam. Makan malam di serikan dengan few persembahan. Nyanyi nyanyi sambil makan. Pengacara majlisnya adalah sama dengan tahun lepas, this fella sangat funny. 

*kabur kemain, macam mata orang rabun*

*My super ex boss, Encik Abu yang humble dan  sangat baik hati*

Then Gary muncul, bersedia untuk menreveal smua jawapan yang siang tadi terbangak bangak nak menjawab. Waktu ni mula lah berkira kira berapa banyak betul berapa banyak salah. Walaupun rasa macam banyak salah, ahhh pedulikan, menang kalah belakang cerita, yang penting nya dapat duduk hotel best dan makan percuma. Itu sudah cukup memberi rahmat. 

*Ketinggian gua dan bok adalah sangat ketara, bok ko nampak kontot*

And guess what? dapat no 38?! ya la bukan top ten pon, tapi nak meletak diri di kelom 40 keatas pun azabnya upama mendaki gunung irau secara mengundur. And guess what lagi?! gua adalah bertuah mendapat cabutan bertuah juga. Alhamdulilah. 

*Our pink work horse! Sayang pink workhorse banyak banyak*




Makanan and everything was good, ada kambing, ada bbq, nasi dan banyak lagi. Cuma masa nak mengambil, beratur adalah panjang upama mahu mengeluarkan duit di mesin ATM di kala hari bonus. Lol. 

*See that lady with red blink blink dress? dia adalah penyanyi *




*Sally gergasi blocking la*

Dan lepas makan dan bergambar barang sekeping dua, kelapa dah tingtong but still nak melepak jua. Jadi ke mamak berhampiranlah kita. Sambil tgk bola sambil borak itu ini dan kemudian pulang ke bilik, gosok gigi, cuci muka dan tidur like tak pernah tidur for a week. 

Eh why la i wrote this entri so slow? tak productive langsung rasanya. It's Friday maaaa

Farid kata: Life is very much like wave. You can't change what you get, but you can change the way you ride it.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis