Monday, December 31, 2012

(´ ▽`).。o♡ makan free and get moleskine duhhh

*Keep smiling lorh, thnx to waiter warga asing yang terkangkang tolong ambilkan gambar ini*

*last year pakai planner merah but 2013 is all bout black*

Last week, kak tin sama maya sopiah sudah koling koling mau makan makan sempena harijadi, walaupun harijadinya dah berlalu kemain jauh lagi. Cobaan pertama kak tin ajak makan kat Basil Bangsar Village (this is my third time @Basil), then dia merayap ntah mana dan balik bawak segulung kertas tulis Moleskine. Ok gua tanya buat apa kertas tersebut, dengan lakonan yang mantap kak tin jawab "err apa motif aku tulis pun aku tak pasti" wah wah next few day akhirnya beliau akur juga yang mereka berduet mau beli moleskine sebagai hadiah katanya. Sudah masuk 2013 then need a new planner la. Almaklumlah saya ini sudah lanjut usia, banyak perkara sudah semakin luput dari kotak pikiran.

Tapi gua mmg kagum ngan lakunan kak tin yang hebat itu, maya sopiah feel feel tak de benda berlaku. Pun hebat jua. Apa apa pun terima kasih saya ucapkan kepada kak tin dan maya sopiah kerana membelanja makan lalu menghadiahi sebiji moleskine ini. Saya sangat terharu, terima kasih terima kasih

*And it come with stickers, serius nya i love stickers!!*

Farid kata: My new label is "kekakak" just for both of them lorh   w(°o°)w

2 comments:

Mya said...

kaktin kurang pandai berlakon, tapi mayah sopiah berlakon tip top kan? muka selamba tanpa rasa bersalah. itu lah kejayaan mayah sopiah sebagai pelakon berjaya selama ini.

farikh said...

lakonan yang mantap dan berkesan, syabas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis