Tuesday, December 24, 2013

KUL - KCH 1: Naik belon katanya

Ok lama gila tak update blog, gambo smua dah upload tapi ai bizi tak sempat nak mencerita segala cerita ceriti yang ada. So ini ada kesempatan, boleh cerite. Last week gua ke Kuchen ngan Kemal, ajerrr tujuan utama nak kuching ni bukan lah spesifik sangat, bersempena dengan harijadi gue yang ke -31 gua berazam untuk mengkomplitkan penjelajahan tanah melayu ini. Kuching merupakan destinasi terakhir, so cukup la gu dah jejak kaki setiap negeri kat mesia ini. Vangga jadi rakyat mesia okay.


*I naik ekonomi je, tak berkemampuan nak naik bisnes*

Malam sbelum terbang ke kuching, adalah hari kenduri umah adik lelaki gua, jadi pas keje terus balik ke PD, dan nyampai ke pd dalam pukul sepuluh lebih, sedih kan? tapi tak pe la janji ada niat nak menghadiri kenduri tersebut. Pastu esoknya pagi pagi adik prempuan gue telah menghantar kami kami ini ke KLIA sana. Yer naik MAS, tak sanggup dua jam cramp duk lam AA. 

*Plastik balutan tu adalah menyusahkan dalam proses pemakanan*

Pastu pi makan dulu kat kedai apa ntah katanya, makan Ciken wrap je kowt, tapi mahal mentekedarah, rm46 untuk sarapan adalah sangat tidak berbaloi. Dan yang lebih tak best, wrap gua masak lima belas kali ganda lebih sedap dari ini. *gruhhhhhhhhhhhhh bunyi guruh di langit.

*Tgh belek gambo pi Langkawi*

Pastu cek in lah ek, flight adalah penuh. Dam cam biasa menu pilihan adalah ayam masak merah. Makan makan, pastu main game seround dua, pastu tido. 




Dah sampai kat Kuching airport, kemal kol Pak Joseph untuk kutip kete sewa. Lalu memadu lah ke hotel yang telah di booking. Jalan dari airport ke pekan kuching adalah senang baitu, sbb pakai GPS lol. 

Sambung...

Farid kata: Harap azam terakhir 2013 dapat dilaksanakan, insyaallah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis