Thursday, February 16, 2012

Denim sebagai permulaan


Pada hari ini, denim adalah lebih dari sekadar seluar panjang atau pendek. Malah kemeja, jaket dan kasut telah diolah dengan potongan yang menarik untuk memberi suntikkan baru kepada denim.

Dalam koleksi Dolce & Gabbana SS12, jaket bomber ditampilkan lebih kasual, mudah di padankan dan ditukarkan dari simple bomber jaket kepada high fashion. Lengkapkan gaya anda dengan skarf berkotak juga kaca mata hitam yang bergaya. And you ready to go.


Untukgaya musim luruh, Jaket musim panas di padan kan bersama kemeja kotak berona terang. Padanan tersebut memberi mood ilusi yang membuat si pemakai menjadi tumpuan selain nampak lebih kasual dan kemas.


Kemeja bercorak korak dan denim adalah pasangan yang sinonim. Hanya padan dan suai, anda akan kelihatan menarik. Dari berkotak penuh, berkotak lebar dan berkotak kecil, berbagai gaya boleh di cipta denga kemeja kotak dan denim. 


Kemeja T kasual juga tidak ketinggalan menjadi pilihan pada musim ini. Terang, ringkas dan menarik, anda boleh memilih berbagai jenis kemeja T kasual untuk digayakan.


Pilihan denim anda untuk penampilan hujung minggu lebih lengkap dengan sneaker berbagai warna dan potongan. Dari hi cut hingga ke low cut, apa jua jenis sneakers pilihan, ia akan menjadi pasangan yang sesuai untuk denim yang anda gayakan. 

Pasti semua para jejaka mempunyai Kemeja kotak, Denim berbagai potongan dan sneakers berbagai warna, jadi mula untuk memadan dan suai.

Good luck!

Farid kata: Gua ada empat checked shirt, tapi smua warna gelap (T_T)

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

i loikee jantans pakai kemeja kotak2 gini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis