Monday, May 14, 2012

Saya tidak boleh membuat ini lebih


Saya hanya rindukan anda apabila anda membuat panggilan, Jadi sila jangan mengambil telefon lagi, Dalam kekeliruan itu semua, Berikan saya masa, Walaupun krisis fikiran saya, saya tidak dapat lari perasaan ini,Tetapi ia mengambil alih saya, Semua atas saya, saya tahu sekarang saya tidak boleh cuba untuk menyembunyikan,Ia jelas kepada saya bahawa saya tidak boleh melawan, Anda ingin mengambil kembali di mana ia adalah, Tetapi saya tidak boleh membuat ini lebih, saya boleh tmembuat ini lebih, Anda mahu satu lagi peluang untuk cuba lagi, Tetapi saya tidak boleh membuat ini lebih, saya tidak boleh membuat ini lebih, Jangan kata saya tidak terlepas cara kita adalah, saya fikir tiada apa yang boleh memecah belahkan kita selain, Kenapa anda mempunyai untuk mensabotaj cinta kami, Dan meninggalkan saya dengan hati yang patah?, Anda berfikir, bahawa saya tidak akan memaafkan anda, Ia jauh lebih berpecah, cium dan membuat cinta


Farikh kata: Apa apa je la labu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis