Tuesday, August 21, 2012

Basil kali kedua

*mak kita tgh kunyah, apak kita dah nak abis makan*

Hari khamis yang lepas, gu aberperancangan mau pulang ke PD, di sebabkan sudah capek kerna tidak mempunyai kereta sekarang, maka gua roger roger adek datang pick me up. Mak apak gua ikutin jua, jadi molek lah kita terus berbuka bersama sama. Gua bajet bajet ke Basil, call untuk menempah.


*Meja kami yang berhampiran lif*

Tunggu punya tunggu pukul 7 mereka mereka ini tak sampai lagi. Masa tu gua kat pejabat. Kira kira gua okay saja berbuka di pejabat. Tapi bila gua punggah beg, gua hanya ada rokok, tapi ligther tak de. Ini tak boleh jadi. Mana mungkin berbuka tak merokok. Tapi syukur alhamdulillah pukul 715pm mereka ini sampai, lalu seperti halilintar lah gua memandu ke Bangsar Village. Sekian

Farid kata: kurang fokus nak raya, tapi fokus nak pegi jalan, last year lepas raya gua pergi Langkawi, tahun ni? camna?
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis