Saturday, August 18, 2012

Sesi berbuka puasa di Ilham Resort Port Dickson

*Ikhwan dalam cubaan membuat "peace"*

Maap kan saya penunggu gua. Yer gambar dah upload awal, seminggu selepas itu baru gua mau menaip. Sibuk benar katanya. OK hujung minggu lepas kami satu keluarga berbuka di Ilham Resort Port Dickson. Resort mmg lah seciput je jaraknya dengan rumah gua. Jadi pukul 7 pun boleh keluar dari rumah.


*Ibam umpan dia tgk upin ipin kat enpon terus duduk diam*

Makanannya adalah ok ok sahaja Satu kepala adalah lebih rm40 kut. Tempatnya adalah penuh sesak. Semua meja adalah penuh dengan manusia. Jadi janganlah berebut rebut ketika mengambil makanan. Sila berhemah, so pls


*Adik pempuan gua dengan baju rimaunya*


*mak ngan apak kita*




Farid kata: Rugi makan buffet kerna gua tak makan banyak oooooo

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis