Thursday, July 11, 2013

KUL - KBR 6 : Malam yang malas



Malam kedua gua adalah kemalasan, ekceli bukan gua sorang je, kemal ngan nok gemok jugak kemalasan. Zerul ngan Ikin berjanjian ngan awe nak pi makan kat luar, kami bertiga plak makan je kat Hayaki untuk kali keduanya. 




Dah alang alang kali kedua so kita tukar menu plak ek. Nok makan mee kari, gua makan nasi kerabu ayam percik dan kemal masih berkisar dengan nasi dagang nya. Tgh tgh makan, zerul ngan ikin turun, say hi hi bye bye ngan mereka, lalu kami naik ke bilik dan tidur. Daebak! pegi jalan jauh ujung ujung kesibukkan nak tidur, tapi serius badan adalah letih.




Farid kata: Gua adalah suka makanan kelantan sbb tak pedas, dan gua smemangnya tak makan pedas

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis