Wednesday, September 11, 2013

Ch 4 - super scone


*Ada askar lahad datu kat sini tgh memantau medan peperangan*

ok dari kea farm, Kemal kata nak pi beli jam stroberi untuk aweknya, jadi ke Kampung apa ntah namanya. Tak ingat. Tapi ni jam orang mlayu buat. Kedainya cam atas bukit. Ada mokcik jaga yang penting mokcik ni speaking london ok. Feeling kat Cardiff ke makcik hoi? Memula cam decide beli jam pastu berambus, tapi tetiba gua jadi terpana ngan scone nya. Cam sedap je nampak gayanya. So kita order, scone ngan teh lemon seteko dan juga dadih stroberi. Gerga sangat makan banyak camtu. Tapi percayalah licin ku bedal smua itu.



Apa yang buatkan scone nya cam sedap adalah jam stroberinya. Sbb normal orang akan pakai jam biasa, tapi ini sebijan sebijan stroberi nya, jadi nikmat nya sangat sukar digambarkan mahupun bukan dengan gambarajah. Jadi kalau lu orang pegi sana, sila gitau gua, gua akan bagi peta. Gps ke kau ini?!

Selesai beli jam, cam biasa, fikir jap nak pi mana lagi. Pastu nak pi Boh sungai palas, tapi tutup la pulak di hari senin, jadi kita pi Cameron Bharat je la. Janji ada feel minum teh tepi ladang, feeling tu penting, walaupun ke Cameron sahaja. Next entri yo

Farid kata: Satu tempat satu entri, hadap sampai muntah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis