Tuesday, November 12, 2013

Teambuilding JKK 1


*zerul teran berak*

ok ni nak cerita perihal pi teambuilding ngan rerakan opis yo. Pada petang jemaat lepas, rerakan opis smua adalah berangkat ke Felda Resident untuk memulakan sesi timbilding. So reramai pi naiki bas kompeni. Tak ramai pun, tapi sokay la. Julung julung kali ni dapat pegi. So perasaan adalah bercampur baur, ada hepi, ada tak berapa hepi, tapi semat dalam hati baik baik, ini adalah untuk kebaikan diri sendiri dan juga pejabat. Ok kita pegi. 

*bilik adalah tonggang langgang*

Yang sbenarnya gambo gambo nya banyak kat kamera opis, tapi disebabkan gua yang pemalas kedaung ni, malas nak pi ngutip, tgk la kang kalau rajin gua kutip lalu upload, lalu berfikir, lalu taip lalu publish. Lalu gua rasa malas lagi. Ok ok berbalik cerita timbilding. Nama pun timbilding. Harus lah cerita smua tentang pasukan, ada la juga cerita pasal diri sendiri. So aktibiti smua bagus dan have fun. 

*Walaupun berteambuilding bagai tak bererti tak perlu main game, hai 3DS atas katil*

Gua adalah sebilik ngan zerul. Bilik ni antara yang ujung ujung. Yer kalau ko sesaja nak ke Felda resident ni cam err err tak berapa disyorkan sangat. Bukan apa, tak de menda kot kat sini. Seingat gua, kolam renang pon tak keliatan. Tak tau la kalau kolam nya tersorok ke camna kan. 

*Siap ada kemudahan pembacuhan air bagai*

Oh dan dari bilik nak ke tempat makan dam tempat berkursus adalah jauh yo. Kalau cam nak pi makan ngan indoor activities ok lagi la, walaupun kene berjalan, ni yang kalau nak pi masuk hutan atau fliying fox. Ya ampun mmg jauh okay. Belum buat flying fox, tapi berjalan kaki dah penat mengalahkan ke hapa. Gua bajet bajet mmg gorgonizer ni sengaja seksa peserta suh jalan jauh. Hari hari ko duduk opis pos pos cantek depan pc kan, sekali sekala haaa jalan la kau sejauh mungkin. 

*Bersama norin nor sebelum masuk hutan di malam hari*



*yang lain tgh sibuk nyanyi lagu ini lah barisan kita, yang belakang tu adalah mr yang (bos norin nor) ngan ms lee (bos kak parah) ni smua tgh gigih jalan kaki nak pi buat flying fox katanya*

Gua akan cerita lebih terperinci di entry akan datang. *ayat nak selamatkan diri dari menaip panjang lagi. Eh bukan bukan, ni sbb takdak gambo, tak reti la pulak nak naip tanpa gambo nya. Bersabar lah.

Farid kata: Menjauhi tak bererti tak suka, tak suka tak bererti perlu menjauhi, haa pening tak?

2 comments:

TiNiE said...

keles kawan dgn datin.
datin norin nor...kikiki

farikh said...

huntonggggggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis