Tuesday, January 11, 2011

Bergaduh anak menantu



Last friday dengan ajaib nya aku nak pi tonton wayang. Walhal aku kurang gemar nak menonton. Dengan rasa yang tak berapa sihat aku trus set ngan double A nak pegi menonton meet the parents: little focker. Tayangan pukul 7, sampai rumah trus grab kereta dan tak lupa grab double A (macam double A tu like a box of paper la kan) trus pegi mid. Seriously badan aku dah nak demam waktu, tapi gigih dan semangat yang tinggi nak juga wayang semahu mahunya.

Sebagaimana korang tau si gaylord focker (Greg focker) *mcm tehapa nama sebenar. Dia kan dah menikah ngan Pam (Pada siri yang lepas). now i start talking like dorang is my neighbour lak. so skarang episod mereka beranak pinak. Dan smua sedia maklum apak si Pam ni yakni si Jack ni slalu la mencurigai menantu nya. Cuma kali ni keadaan agak huru hara sebila anak kembar dorang terlibat dalam perbalahan in between anak menantu nih.

Tapi serious criter ni mmg klaka dan patut di tonton. dan semestinya ko kene la tonton dari yang dahulu kala punya cerita then tak de la terpinga pinga tgk yang latest edition lak. Apa yang aku taip pun aku pening nak baca nih. Ah tak pe janji korang paham. Truskan menaip. Adegan tak leh blah adalah bilamana si Greg cuba menyuntik adrenalin ke anu Jack. Gara gara si Jack sudah makan pil perangsang yang cuba di promot oleh Greg, then dah tak boleh mengendur. Owh god now it sound melucah. stop it.

Penampilan paling hot semestinya hot babe ever Jessica Alba. Sesiapa nak tgk dia pakai panties ngan coli je, wajib tgk cerita ni. Now getting lucah again. *sila marah director coz put that scene. Damn she hot

So  settle with that movies, its time to makan makan la. Tiket tayang beserta pakej makan makan korea di taja khas oleh double A, thanx so much double A, lebiu.

Ps: Cursing is good for ur health. Lets curse

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis