Thursday, January 24, 2013

Krunchy Karamel Almond yang vavavavoom


Last few week gua diberikan sekotak Krunchy Caramel Almond ini untuk dirasai. Lalu gua mengetest rasa dengan seisi opis. Yo mmg sedap sampai lip lap lip lap mata memakannya. Harga sekotak ini adalah RM25. Ia nya adalah rangup juga almond juga adalah banyak. Last raya puasa lalu gua ada rasa crunchy caramel, tapi tak lah serangup ini, pastu keras like papan playwood. But this Krunchy Caramel Almond adalah sedap.  Serious ini tak tipu. Sesuai dengan cogan kata nya "Sekali ngap habis sekotak" ianya telah terbukti yo.

So for those yang tak tertahan menahan saliva before its drop, boleh la kontek this number untuk memesan. *rujuk gambarajah di bawah*.



Farid kata: Last weekend adalah Cornetto strawberry saya yang terakhir, after this no more ice cream till gua operate my gigi. T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis