Friday, February 8, 2013

Hansel and Gretel witch hunter is awesome.


Last few week gua ke Garden Mid smata untuk menonton Hansel and Gretel witch hunter. GSC Signature adalah awesome. Tayangan adalah dalam 2D and bit pricy the normal punya tayangan, but still it worth for money, sbb keselesaan dalam panggung tidak dapat dinafikan. 

Cerita mengisahkan lanjutan dari kisah kanak kanak Hansel and Gretel but with a twist. Ini kali mereka adalah besar, i mean adult. Sebelum ini mereka nyaris di bunuh oleh witch yang tinggal di rumah candy, but now mereka yang yang memburu witch. Hansel lakonan Jeremy Renner dan Gretel adalah lakonan Gemma Aterton, and serious im a big fan of her. 

Mereka adalah pemburu upahan yang akan membunuh witch dengan cogan kata "burn 'em all". Satu datuk bandar sudah upah sama adik beradik ini untuk menyelesaikan kes kehilangan kanak kanak yang membabitkan witch. Tapi this time, keadaan adalah sukar. Cerita ini adalah tidak lah seberat mana untuk difikirkan, it was like cerita yang mudah difahami dan ada aksi. Ending nya juga adalah diluar jangkaan. So for those yang minat cerita sebegini or die hard fan Gemma just like me (^_^)V , sila la menonton di panggung berdekatan anda. And seriously i don't know how exactly to review filem, dah lama tak buat review review ini. Good luck!

Farid kata: Love u so much Gemma! <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis