Tuesday, October 11, 2011

Ini entri sumbat sumbat

First thing first gua memang tak tau nak taip apa. Nak update cerita makan makan, smua gambar stuck dalam fon lalu tak boleh di transfer kerana bluetooth di pc ofis gua rosak. Kantoi disitu. Gua transfer gambar je, kerja kerja menaip gua bikin di rumah.

Second, gua akan lelong macbook pro gua, beserta ipad. Ini bukan tindakan nekad atau terpaksa kerana ketiadaan wang atau dana. Ini adalah tindakan meningkatkan taraf kegajetan yang ada sekarang. Serius gua tak amek dadah, tapi gua rasa gua merepek macam orang lalok ni. Lu orang baca diam diam saja.



Third, Gua maju setapak lagi dengan hobi baru mengumpul model kapal terbang, dan langkah seterusnya gua sudah punyai gobok kaca seberat 40kg, memang rasa nak mampos masa pikul gobok kaca tu dengan member gua. Ada la gua carut sikit sikit. Tapi gua rasa ikeya tu macam tipu jugak la, ada label kat contoh gobok tu tulis "FIT IN KANCIL" tapi gua sumbat dalam kereta gua, masih juga tak muat. ATAU, gua kene tukar kereta beli kancil juga baru muat?! Jangan coba coba tipu pembeli kerana ada akta yang melindungi pembeli.


OK dah setakat itu sahaja yang gua ingat mahu di update, jikalau ada perkara berbangkit yang gua lupa kemaskini, later later gua update lagi. Ciao Bella

Farid kata: Kesabaran itu mudah, tapi tak semua orang mempunyai nya.

4 comments:

TiNiE said...

wa nak ipad lu, pls....

farikh said...

sudah ada ipad2 lagi mau ipad 1st gen ka?

TiNiE said...

Mau kasi tang-teng

farikh said...

untung tangtenggggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis