Wednesday, October 5, 2011

Musim Luruh 2011

 Trend pakaian lelaki musim baru-baru inipakaian yang wajar, bermanfaat dan neo-realis, F / W 2011 juga mempunyaikeseronokan dan  kadang-kadang kurang sopan, yang diungkapkan melalui percikan warna-warna terang dan jahitan klasik dengan kelainan abad 21.


Classic warna musim gugur telah muncul semula musim ini. Dari ungu ke merah wain hingga "chic camel" yang sangat bergaya dan warna zaitun, warna musim yang berubah-ubah telah membuka laluan ke dalam almari jejaka. Pakai mereka "tone on tone" atau campurkan tone mereka bersama-sama untuk cara yang lebih ke hadapan.



Untuk  yang masih klasik, nuansa musim gugur tradisional menjadi lebih cerah dan termasuk "vibrant green" yang cergas dan nila biruSiluet kasual menjadi satu top heavy form.



Untuk menyerlahkan warna, pilihlah warna warna terang dan berani seperti merah, oren, limau hijau. Tambah sedikit individualiti dalam gaya musim luruh anda.



Teknik jahitan tengah adalah satu inovasi untuk musim luruh 2011. Pakai dalam semua nada dan warna kelabu, lebih baik jika dicampur dan dipadankan untuk menyerlahkan gaya berkenaan. Kelabu bukan warna yang ketinggalan, malah jika diolah dengan baik, ia menjadi satu warna yang moden.


Tidak kira apa warna pilihan anda, meriahkan pilihan dengan warna warna menarik. Warna kelabu adalah warna untuk musim luruh 2011. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis