Tuesday, October 18, 2011

Pening pening langau sampah

Seperti tali kasut yang membuka ikatan <- (tali kasut auto)
Kami berkembang semakin jauh.<- (berkembang itu bukanlah menggemuk)
Bertentangan dengan cinta
Bukankah perpisahan;
Ia adalah sikap acuh tak acuh

Saya minta maaf, saya minta maaf, saya cuba pemisahan <- (pemisahan?! wtf)
Kerana kata-kata kejam anda telah ditimpa luka <- (seperti di timpa musibah agaknya)
Jantung sekali kasih sayang saya tidak dapat mengenali anda
Ia memberitahu saya berhenti, mari kita berpecah <- (mcm kumpulan plak)

Cinta, cinta menyakitkan
Kasih sayang, perpisahan bercakap kepada saya<- (perpisahan bukanlah individu)
Kasih sayang, walaupun aku sendirian lagi
Seorang wanita bercakap, memegang jantung cedera <- (ok ni mmg menakutkan)

Saya minta maaf, maaf, saya cuba mendekatinya
Perkara yang saya tidak dapat lakukan untuk menulikan beliau saya <-( buta tuli?)
Aku bimbang bahawa jika kenangan hilang
Saya akan hilang juga, jadi saya katakan saya minta maaf <- (kejap aku, kejap saya)

Jika pemisahan boleh membaiki hati yang dimarahi oleh cinta
Saya tidak meninggalkan anda
meninggalkan aku <- (lepas tinggal anda, tinggal aku, apa punya putar)
Saya tidak boleh meninggalkan anda
meninggalkan aku 


Farid Kata: rasa nak termeninggal baca translate ni, lu orang bayangkan gua cuba translate the whole artikel. Mmg tak boleh harap.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis