Tuesday, January 29, 2013

Istana Negara- Raja Kita Exebition


Bersempena cuti itu hari, no idea mau jalan mana. Pagi pagi sudah ke pusat membeli belah terkemuka untuk mengambil TV yang dibeli Kemal. Already bought a day before, beli bersempena ada diskaun yang hebat, katanya from rm1800 turn to rm1300 then kalau delivery ke rumah secara autonya harga tukar menjadi rm1800 balik, wtf?! So jangan cerita banyak, pagi pagi terus pegi ambil tv tu. Then heading to KLIA atas urusan rasmi. Then Heading back to KL, lalu depan istana lama ini, jadi org pun tak ramai. Its a great time la nak melawat. 




Bayaran masuk adalah rm2 sahaja. Then kena memanjat jalan yang berbukit, lalu tibalah di tempat pameran. Seriously, pada lu orang yang minat pada sistem kesultanan kat malaysia ini, wajib lawat. Tons of tons of info dalam ini. Nak hurai satu satu bahan pameran mau sampai esok tak habis menaip, jadi lu orang segeralah ke sana. Ayuh!







So lepas selesai kat Istana Negara lama ini, terus ke Bangsar Village jalan jalan lalu makan di Mahbub. Selesai satu hari punya perjalanan, then next day yakni friday, gua adalah bercuti lagi. Sekian terima kasih.

Farid kata: Last goodbye to my galaxy notes T_T

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

mama-syira said...

Wah menarik ni. Asben akak suka la menda2 camni. Nanti leh ajak dia.. kena ada protokol ape2 ke? kot kena pakai kebaya labub ke ape..

farikh said...

sila pergi kak, bagus tambah ilmu. kebaya labuh? err err pakai jubah liplap pon okay je hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis