Monday, February 15, 2016

Bersarapan ala orang orang kaya


Baru nak update kekdahnya, ok cerita camni, pada hujung minggu yang lepas dan lepas (nmpk sangat cerita lama) kami kami ni yakni, gue, kemal, kak tin, maya dan zalmi berkumpullah demi nak bersarapan sempena arijadi normaya, dan normaya yg baik hati ingin memblanja kami. So sepakat membawa berkat ke Rimba Rusa lah kami. Gue ngan kemal pi pikap kak tin lalu terus kesana. Sesambil menunggu maya sopiah dan suaminya tiba, kami order la apa apa yang patut. Oh lupa, kami disarankan oleh tuan punya majlis memakai baju bertemakan hitam dan putih, dan disebabkan gue mengada, nak beli gak baju baru lalu beli kat h&m, skang ni gue ada penyakit suka pakai tshirt lengan panjang, ntah kenapa pon tak tau.

 *Belek punya belek menu maka terorder lah seperti makanan dan minuman di bawah.* 

*Air kak tin, kopi ais kut*

*makanan kak tin, makan atas papan pemotong kekdahnya dah abis hipsturrrr ni* 

*makanan gue adalah sama ngan kemal, serious sedap, sbb gue penggemar salmon*

*Air kopi Kemal* 

*Air gue, nak teh tarik tapi cam takde, so amek pres oren* 

*Makanan zalmi, ada kacang kuda* 

 *Kak tin dan makanan ia*


*Makanan sopiah, ada daging diracik* 

*air tembikai sopiah* 

*Desert pula, bread butter puding, portion nya banyak kauuuuuuu* 



*Desert lagik* 

*Lahap desert plak, sib baik la share share, kalau sorang satu, mau sugar rush, hyper tak tentu arah nanti* 

*Disebabkan pasangan maya dan zalmi baru saja membeli gopro, jadi kami pun menjakun dan lalu pos pos* 



*Macam gambar hari raya piula* 

*Pastu kak tin pula mengutarakan teknik yang beliau rasa amat unik, gue yang kene pegang kamera, tu yang mengepak cam nak terbang je ketiak tu*

Pastu dah kenyang, bg hadiah kat maya dan mengucapkan selamat hari jadi pada beliau (sorry nyah takde kek lah pula, kak tin tak mo buatkan kek tuk kita, eh) pastu kami smua bergerak ke ikea, kekdahnya gue dah tgk cek list, gue nk membeli side bed table, meja komputer ngan kosi.  

*dalam dilema nak amek kosi mana satu, gue nak yang murah, pastu kak tin ngan kemal kata kosi tu tecit, yer la yer la montot gue dah sebesar dulang, gue sedar (lambung kosi tanda protes) last last gue amek kosi yang kaktin duduk tu*

*Dah settle membeli marilah balik, kaktin kepit besen cam nak pi cuci baju tepi sungai*

*Sedas lagi gambar terakhir, gambar ni berkali kali snap, kekdah nya gegar, gue dah tua tangan gigil gigil* 

*Gambar sesat, smua muka ada senyum*

Ok disini saya nak ucapkan, selamat hari lahir pada maya sopiah. Mek doakan ko murah rejeki nyah, dipanjangkan lagi usia dan mudah mudahan cepat dapat baby, eh! dan makasih la banjer kami sarapan pagi yang hebat ini. k bye

Farid kata: kak tin ngan maya dah update, so menggelabah la gue nak mengupdate jua.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis