Friday, February 12, 2016

Ke KK lah kita: Day 2, Rumah Tonggang Terbalik dan muzium 3D

Pengsan la camni, satu minggu satu episod, kalau ada 200 episod mau ujung taun depan abis cerita, ok sambung...

Sudah lepas berkenyang kenyang, boleh lah kiranya nak cekaut. Pastu set gps, ke rumah terbalik lah kita tuju. Kemal sudah berkali kali kata kene pegi tempat ini. Takde la jauh mana dari nexus tu. Kira tak sampai sejam pon lam kete dah sampai.

So bila dah sampai, pi kaunter pastu duk pikir, selain ada umah terbalik, ada plak muzium 3d. Berapa inggit tak hengat lah pula. boleh beli tiket umah terbalik sahaja, atau muzium 3d sahaja atau beli dua dua skali dan murah. So dah alang alang sampai kita masuk je la kedua dua nya skali.

gegmabar adalah tunggang langang, tak ikot turutan, sekian

*ni dah kluar dari muzium 3d kekdahnya, menunggu giliran nak masuk umah terbalik pula, ada pemandu pelancong akan guide dan memberi penerangan*


*Ni dah kluar dari umah terbalik, oh ya, dalam umah terbalik itu tak dibenarkan amek gambar kekdahnya*


*dengan panas nya, suhu macam gelombang mikro, dengan grup pakcik pakcik yang memekak mekak nya, dugaan dugaan, tapi muka ada sinyummmmm*

*Macam mejik kononnya kaki takde*

*yer kami adik beradik berlawan lawan membina badan, berusaha keliatan sado lol*


Gambar adalah banyak, tapi banyak cam tak senonoh sudahnya lol. so sumbat mana yang elok mata memandang saja la yer. So for those yang baru nak menjejak kan kaki ke KK, disarankan lah ke umah terbalik ni, dah alang alang katanya kan.

Perjalanan di teruskan lagi..

Farid kata: Nak coti nak coti
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis