Tuesday, November 9, 2010

Coconut shake yang melethop?

Last saturday, ibam ngan jalina sudah kasik idea mau pi ngabiskan masa di mlaka sana. So aku tanpa berfikir panjang trus la stuju, since aritu dorang ada ajak gak tapi aku kemalasan mau kesana. Ater waktu cuti la kene duk umah sampai lebam.

So, kluar round 11.30am then lalu klebang, dan dan ibam kepingin mau coconut shake. Aku dah melintas kedai ni banyak kali jikalau ke mlaka, tapi tak pernah terfikir pon nak singgah. Sbb nak beratur punyalah panjang berjela. Tapi pada hari berkenan, panjang ukuran beratur nya tak lah seperti biasa, pendek je. Trus ibam yang pi bratur, yang lain smua pose pose lam kete.

Ermm rasa cam biasa je la kut. Air kelapa di blend ngan air batu then ditambah aiskrim, cuma eskrem yang digunakan adalah bertajuk walls. So rasa nya tidak begitu menghampakan la. Harga hanya rm1.80 secawan, dan puas hati la ngan kualiti rasanya.


So lepas pekena coconut shake itu, pejalanan di teruskan ke Dataran pahlawan sana, jalan adalah menyesak, like smua pon berpusu pusu nak pi sana. Luckly parking agak mudah didapati. So dari sana bergerak pula ke JJ melaka raya. then 830pm baru sampai umah. Gila ringkas kan aku cerita. huhuhu

Ps: nak cuti nak cuti nak cuti!!!

2 comments:

TiNiE said...

uuuiii yai, mcm besss jer yit...
nyum nyummm

farikh said...

jom kak, ko mai sini aku banjer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis