Monday, March 11, 2013

Perempuan terbang hinggap di jendela, nenek sudah tua, giginya tinggal dua, tapi bukan nenek la yang terbang.



"Gigi bawah saya adalah tidak rata" kata farid dengan gaya rambutnya yang macam hapa hapa tu

Last week pergi Tampin, keluar rumah pukul 7 pagi, bangun pukul 6, like macam nak pegi keje. Damn sleepy, tapi tak kira nak pegi jugak.

Trend terkini, bawak bakul ganti kan enbeg berjenama. Freaking out tgk rambut sendiri.

So pagi pagi dengan kemal menemani maknya ke pasar, actually kami lepak kopitiam membedal roti canai dan hanya mak kemal je ke pasar, tp saya tolong bawak bakul : P

Cuba teka Kemal tgh buat apa? Halau musang? Cari Jarum mas? Selamat kan anak monyet? dia adalah mengalihkan kayu dari tgh jalan, gua malas pasal tu duduk dalam kete (kantoi sticker P sebesar alam kat cermin)

On the way balik ke KL makan biskut, heaven gila rasanya. Sbb gua dah skip lunch. eee nampak aurat

Pastu tgh tgh highway tetiba rasa dah lama tak balik PD, so nak pegi PD lah. Lagipun papan tanda elektronik menunjukkan jalan jammed sepanjang 3 kilo di Seremban menghala ke Nilai gara gara eksiden. So takut terperangkap, jadi balik PD. Alasan kukuh.


Pastu malam nak pegi makan, yer walaupun gua mengskip makan malam tapi akhirnya tewas. Tak tahan tgk Chicken gordon blue ni. Tapi kenapa ada word "blue"? tak de pula kenampakkan kaler birunya?! ke sbb nak kasik sebab menyebut nya?! tapi nak sebut nya macam panjang la pula?! #shutupfarid. Masa tgh makan gua gitau mama, gua nak pi Treking lalu akan bermalam di tanah tinggi, pastu apak gua cerita kisah hantu pada kemal, gua pura pura cam tak takut pun, walhal dalam hati dah macam apa ntah takutnya. Pada Geng Lanun yang nak pi treking nanti, gua janji gua tak cerita, balik dari treking baru gua cerita kisah hantu pompuan terbang duduk di tingkap tau.

Farid kata: Hantu tu nyanyi lagu jong jong inai mak ipung raja gopal.

2 comments:

TiNiE said...

mokcik2 sgt pgg raga/bakul

farikh said...

aterr ke pasar katanyaaaaa hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis