Tuesday, April 29, 2014

Entri Rojak

Entri ini dihasilkan dengan teknik pengumpulan gambo gambo yg lama kemain. Di satukan dan diadun menjadi satu entri ringkas. Selamat membaca dan menengok gambo.

*Nampak naw daif, tulis pun atas kertas tisu. Ni perancangan BBQ bachelor party ujung mei nanti*


*Kuahnya pekat likat*

Itu hari apak gue ngan adik mai mid valley, apa lagi misi mencari speaker apak gue yang tak berkesudahan tu la, nak ke Harvey Norm katanya. So makan dulu kat Belanga. Tak mo makan nasik, jadik amek Laksam. Tapi kan itu hari gue tersalah sebut nama kedai ni dari Belanga jadi Tempayan. kelas nama kedai makan tempayan?!

*Suka suka campor sotong tu ngan apa ntah, janji rasa sedap*

Pastu hari Ahad pi Dataran Pahlawan, nak beli suar keje kat G2000, bila belek belek apa smua cam suar pakcik je ni. Terus tak jadik beli, beli seed je dah la, murah pon murah, pastu nampak updated sikit potongannya. Pastu gue pingin benar nak telan sushi. Kemal okay ja, polo sesaja.

*Salmon tu mmg sedap tahap sepak tukang buat sushi, sedap gila kau*

*Dah minom bertong tong kologen tapi tatap la rentung, mmg dah dilahirkan rentung gamak nya gue ini*

*Man baru balik dari Auckland, so ini adalah serbinier nya. Berupa beg boleh lelipat*

*Aritu pi makan pizza ngan adik ngan kemal, ajer gila pizza seciput, ko bagi dulang nya cam besar shield captain amerika, tak relevan langsung. Oh sila try pizza italy tu, sedap juga la*

Ok dah tu je, nanti gue kumpul lagik gegambo banyak banyak pastu sumbat lagik dalam satu entri. Ok bai\

Farid kata: Nak buat satu perkara biar ikhlas, tak payah nak rasa terpaksa, nanti hasilnya menghampakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis