Wednesday, May 7, 2014

Seminggu sekali pon jadik la


*Itu hari pi lunch ngan norin nor, dah lama benar tak makan semok salmon, so ke Coffee Bean Damas la titew*

Nampak tak tajuk nak membela diri sangat, ya la skang ni, pesen pesen update seminggu sekali, tu pun gigih kan diri juga paksa menaip, load gambar, pikir ayat yang berilimiah bagai. Susah tau tak. *Ilmiah lah sangat ayat kau ini kan.

Ok takde benda sangat nak update pon, semua pun gambar merata rata ntah mana gue snap. Pastu belek belek fon, boleh la sumbat je la dalam blog. Kang taip panjang panjang takde gambo, org tak mo baca piula.

*Haa budak opis gue ini ada nak juai kamera Canon G12 ni (seken hen yer), rm500. Ada yang berminat leh tinggal kata kata kat komen atau msg je gue okay, murah ni okay*

*Pastu ada skalik tu lunch ngan zul ngan izudin, pi makan kat kompeni lima persen punya tempat makan, wah dalam menu kemain lah hai tulis "nasik goreng Kimchi" tapi tapi celah bedah mana yang dikimchikan pon tak tau. Takde rasa kimchi langsung kot. Ishkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*

*Last wiken pi tgk spiderman, ada shila bintang kecil, adik ngan kemal. Gue emang nya nggak suka sama filem superhero, tapi hadap jugak tgk, dah tiga orang setuju nak tgk, mana mampu gue menghalangnya*

*Namanya "Abang", kucing jiran umah mak kemal. Garang okay dia ni. Sikit sikit mendengus cari gaduh ngan kucing lain, abis samseng la tu. Kucing mendengus? ke berdesir? eh berdesir tu bukan ulaq ka? ah lantak, gue bajet dia di panggil "abang", mungkin dia abang kawasan.

*Bersama sama anak anak buah kesayangan hamba. Bila tgk gambo ni balik, rasa besar dah Nini. Kwan pon sama dah, tu bermakna pak long semakin di mamah usia. Eh kenapa kepala pak long cam benjol?!*

Farid kata: tahun depan gue update blog sebulan skalik plak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis