Wednesday, March 7, 2012

Bersushi dan bukan bercuci


Makan dan makan je la keje yang boleh dibuat, sabtu malam minggu gua pi klcc, jalan jalan cari jodoh. Memula ingat nak menonton wayang, tapi tak jadi sbb tak de cerita hebat dan berkualiti. Gua bukan pesen pesen, main bedal je tgk cerita apa ada, gua lebih rela tak menonton dari menonton cerita bukan pilihan hati. 

Lepas tu lapar, teruslah makan di sushi king, kali terakhir menjamu di sushi king adalah di hari lahir gua bertahun tahun yang lalu, tu pun orang banjer, mana la mampu nak byr sendiri. Gua ambil set yang ada mi atau lebih dikenali sebagi udon, nasik, ayam mayonis dan sayuran celup tepung. Set ini diberi nama set rasaksa. Dah ada mi nak jugak ada nasi. Dasar resaksa.

Selesai menguruskan set resaksa itu,  gua makan lagi sushi yang berlegar legar di sekeliling, tu tak sempat ambil gambar sbb capai aje pastu terus telan, tak kunyah pun. Kata rasaksa, mana main kunyah kunyah. Ni resaksa atau anakonda?

Ok tu je cerita satu malam gua menjadi resaksa yang kacak lagi bergaya (nak post gambar sendiri, malu la pula). Selalu gua makan sikit, tapi itu malam nafsu lain macam sikit. Dah ok bye

Farid kata: Makan banyak ke, makan sikit ke, janji badan dapat zat yang diperlukan, chewah

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis