Wednesday, April 4, 2012

Susun atur langkah

Tahun ini anda akan kelihatan ramping, gembira dan segak. Nampak seperti mustahil untuk kebenran? Kumpulkan maklumat, padan dan suai dan mula menyusun gaya.



Musim panas 2011 adalah tentang potongan seluar dan musim sekarang pula beralih pada potongan jaket. Potongan di tumpukan pada bahagian bahu dan akan menyerlahkan bahagian bawah badan, anda seharusnya fit untuk ini.





Double breasted membuat penampilan beberapa musim yang lalu dan tidak ketinggalan untuk musim kali ini. Kemunculan pada musim kali ini beberapa perubahan di lihat pada warna, corak dan potongan seluar yang berbeza.





Elektrik dan penuh dengan gaya rock.  Digabung dengan sempurna dan tidak pernah menghampakan. Jika di padan kan dengan sempurna anda akan kelihatan lain dari biasa dan bukan imej bosan yang selalu di bawa seharian.




Saiz besar mengingatkan pada perasaan berada di Kutub Utara. Kelihatan besar seperti pakaian sejuk yang biasa dia gayakan, tapi kali ini dihiasi dengan corak seperti di lukis di atas kanvas.




Gaya terbaru jaket bomber. Masih mengekal kan sifat klasik lembut hampir kepada t-shirt. Jaket ini menjadi lapisan kedua untuk dipakai dan digayakan. Tapi siapa peduli pada lapisan pertama. 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis