Tuesday, January 6, 2015

Moh ke Johor 1

Kekdahnya gambo dah lama upload, nak menaip makan tahun nak abis, so skang kasik cerita. Dimulakan dengan rancangan ke JB, ekceli tak JB sangat pon, yang benarnya nak pi bawak anak buah kesayangan pi Sanrio Hello Kitty je. So hangkut je la semua pi. Ada kemal, adik, tokmok ngan ikhwan.


Pagi pagi pi bekpes dulu, pastu terus pandu ke JPO, kira cam selingan la kononnya. So sesampai kat JPO nak parking jumpa lak kak faz cardiff ngan family nya, say hi hi dan bergambar sedas dua, pastu sambung jalan jalan meronda, yang mejiknya, satu benda gue tak beli. Ntah kenapa cam takde je benda yang best, beli baju bajan anak anak buah je la.


Pastu meronda ronda lagi, adik cakap dia hutang hadiah besday gue. So kasik pilih bendalah yang di mahukan dengan budget within 200. So senang kerja, terus mau nya wallet, kekdahnya wallet dah uzur bebenar. So tanpa berlengah tuju Fossil je la terus. Mur mur dalam tu, kalau boleh smua nak dibelinya. So dah dapat berkenan dihati terus zas pi makan lunch.


Pastu dah selesai kat JPO, pi cek in hotel. Adik yang booked segala, gue polo ja. tak tau la kat mana duduknya hotel tu, duk la ikot waze saja. dah cek in segala, pastu kuar pi Aeon Tebrau plak, menunaikan janji pada kwan yang sibuk duk baca nak mainan dari siang hari, dah serupa baca mentera. Dah dapat kereta api yang diidam kan, baru la hidup aman dan damai. Pastu pi makan kat ciken rice shop, lalu pulang lah. Oh masa siang nak gerak ke JB tu, gue baru terperasan yang lesen gue dah mampuh, adoi la. Pastu ada la rentetean nya, nanti gue cerita lanjut.


Pastu pepagi keesokkan nya bangun awal awal dan bersiap sedia nak ke Sanrio. Tak yah pepning nak bekpes kat mana, singgah je mapley on the way tu. Pastu sambung....

Farid kata: Belek balik fon, tgk gambar ala ciput je pon gambar yang diambil. Kira redho sajok la.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis