Wednesday, May 18, 2011

Redang pt3: Prepare for snokeling


Dah dapat kunci trus la cek in, ko tgk budak dua orang tu, kemain, dan dan trus baring. Bilik nya ok ok la, kira selesa smua lengkap cuma tak de tivi je. tapi kan kalau letak tivi tapi siaran tak de tak de gunanya gak kan. So kalau nak tgk tivi sila la ketempat makan, kat situ pun pasang dvd je, ntah hapa hapa cerita pun. Being me is simple, tak tgk tv seminggu pun aku ok ja. 

*gambar jamban*



Lepas dah makan, terus pi tepian pantai, bercanda. Walaupun aku ni umah mak tepi pantai, tapi bila mai redang aku tetap rasa teruja tahap melampau. Sbb melihatkan airnya yang jerneh cam air siming pul. Resort ni ada dua pantai, satu pantai depan menghadap resort lain, then the other one cam private beach la. Tapi pantainya banyak batu. 

*sekadar gambar hiasan*


*teruja meneruja konsepnya*

Masa ni tgh tunggu first trip nak snokeling. semua pun cam mebayangkan nasib kekdahnya. Adik ngan tasha adalah pertama kali. Alah kompom tak tenggelam pon. 

*Untung sabut timbul, untung ko sya, pasti la timbul gak*

*self timer yang bilamana dah set kan time, menggelupur cari posisi yg sesuai*




Hakikatnya, aku tak snap pi snokeling, even tak bawak kamera pon, smua gara gara takut nanti kamera kene air masin, jahanam la ooooo. Digital kamera plak tak bawak. So tiada la gambar dapat dirakam. Semuanya hanyalah terakam dibenak fikiran kami. Ceh ayat tak boleh pergi langsung. Dah sambung lagik


Pesanan Farid: Next trip nak pergi snokeling wajib la aku beli kover kalis air utk kamera.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis