Tuesday, October 25, 2011

Segmen Mari Menonton: What's Your Number?




Ok ini kes hari jumaat, gua rasa gua ingat lagi la. Hujan lebat like macam apa je. Tak nampak jalan segala, Lepas kerja gua phewit member gua mau tonton What's Your Number lakonan Anna Faris (Scary Movie) dan Chris Evans (Captain America).

Kisah ini berdasar kan dari novel buku 20 Times a Lady tulisan Karyn Bosnak. Mengisah kan Ally Darling lakonan Anna Faris yang sangat gusar memikirkan soal jodoh. Menurut majalah Marie Clair, wanita yang telah meniduri lebi dari 20 lelaki bakal tidak akan menemui jodoh langsung. 

Maka Ally berjanji pada diri nya bahawa dia tidak akan meniduri mana mana lelaki lagi. Dan jalan penyelesaian nya adalah mencari balik semula lelaki leleki yang pernah ditiduri nya supaya bilangan 20 itu melebihi. 

Masa inilah muncul Colin Shea (Chris Evans) jiran kepada Ally. Dia membantu untuk mencari semula bekas bekas kekasih Ally.

Adakah Ally berjaya menemui jodohnya? Adakah bilangan 20 lelaki itu kekal? Adakah Ally dapat mencari teman untuk majlis perkahwinan adik perempuannya? banyak naw soalan, lu orang pegi tonton sendiri.

Cerita ini boleh tahan kelakarnya, ditambah dengan Anna Farris yang sememangnya kelakar. Dan jikalau lu orang mau tgk bersama family, fikir dulu ya, sbb banyak juga adegan melucah lucah dan tak kurang juga adengan mencarut carut, sebut "vagina" macam sebut "ayam" je.

Farid kata: Bila dah taksub dengan fakta dalam majalah, ini la padahnya, chewah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis