Monday, May 14, 2012

Zoo dan menyanyi



Sabtu pagi pagi yang lepas, gua pewitt sama kemal mau pegi zoo, yer gua seaakan keanak anakan, tapi pedulik apa. Tiket masuknya adalah RM20 tak termasuk taman rerama perlu added rm5. Ini adalah kali pertama untuk tahun ini gua ke zoo. Seblum memulakan perjalanan yang jauh, mari kita makan makan isi tembolok dulu. 


*Dah abis seni letak gambar senget*

Kemal memakan nasik dengan rendang ayam, gua hanya amek burger ayam, dedua minum milo es dan jumlah nya adalah rm20, ngalahkan makan kat mekdi. Tapi apa buleh buat, balooon.


*Sunglases yang dibeli dengan diskaun, bukan spek ratus ratus ya*


*Burger yang mahai, rasa biasa saja*

*kalau teror cari apakah minatang yang tersembunyi*

Disebabkan gua tak bawak kamera yang beresolusi tinggi, gua snap pakai enpon sahaja. Pastu dah tak nafsu sangat nak bergambar gambar bagai. Jadi jalan jalan sahaja. Rakyat jelata tak berapa ramai, mungkin di tengah bulan dan yang meramaikan zoo ini adalah rombongan tadika. 




*Tak tau apakah namanya, tapi sedap sbb lapar tahap lion*
Selesai jalan jalan yang teramat penat di zoo itu, lalu berpeluh peluh lah badan seperti gajah naik minyak. Lalu gua pingin sangat nak menyanyi, jadi ke Red Box the curve lah kita yer. Ambil 2 jam beserta makanan makan sambil makan sambil nyanyi lalu tersedak sedak. Tapi gua tetap menerus kan konsert sulung gua.

Farid kata: Hidup gua tak hebat mcm hidup lu, tapi gua hepi menjalaninya


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

MrJocko said...

teleng kepala aku tengok gambarrr

farikh said...

aku upload dari fon, pastu jadi tunggang langgang, malas mau edit trus kan je la hahaha bagus untuk senaman leher

pelangi sepi said...

buat apa je asal bahgia

farikh said...

Yer yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis