Friday, June 14, 2013

KUL - LGK 4


*Anak dan emak*

Ok ni kisahnya, petang hari, sebagaimana di gembar gemburkan, laksa tepi airport adalah sangat harum namanya seantero para pelancong. Makanya kami kami ni semua gigih la ke tepi airport sana untuk memakan sesuap laksa. Yer main tibai je pilih kedai, sbb ada banyak kedai tepi jalan airport ini. 



Kalau la KLIA ada kedai camni tepi airport, alangkah meriahnya, laksa tak sedap pun gua akan makan bermangkok mangkok, yer gua mmg suka tgk kapal terbang, ada kalanya abis masa berjam kat airport smata mata tgk kapal terbang. 


*Pasangan bahagia*

Laksa dipadukan ngan air kelapa, dengan harapan takde la sakit perut bagai nanti. Tapi yer kembung nak ngabiskan air kelapa tu. Untuk menaikan rasa laksa itu gua letak dua sudu besar petis a.k.a otak udang, manis, masin smua bercampur baur, lagi menambahkan rasa galau di hati jika bahana nya sakit perut nanti, tapi pedulik apa janji sedap.


*Tokmok bantai berdengkur macam tidur malam*

Selepas melepaskan nasfu pada laksa yang biasa biasa itu, mari kita ke Dataran Lang pula, masa ni dah petang, orang pun ramai juga disini. park kete sib baik dapat tempat, jalannnya menyempit. Dan seperti biasa, ke Dataran Lang ni mau tgk patung helang gergasi lah kan, takkan nak tgk patung gajah gergasi plak, kompom kompom namanya Dataran Gajah. 


Last time gua datang sini ngan kemal, tempat ini adalah ditutup sementara untuk di renovasi. Jadi banyak palang palang besi lal menutup rupa paras sbenar helang giant ini. 

*bontot helang*



*mirul ngan aiman gigih menonton ketam bergaduh*









Dah abis pusing satu round kat sini, maka beramai ramai ke Hj semail untuk sekian kalinya. beli lagi coklat.

*err faham faham sendiri lah yo*

Ok next entri adalah yang terakhir yo. 

Farid kata: Tgh tgh taip tetiba smua power off, misteri nusantara


2 comments:

TiNiE said...

Kemsalam kt izzueislam yit #eh

farikh said...

lawan tokei sudahnya ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis