Tuesday, July 26, 2011

Sesak menyendat

*kalau terjun, masuk lam sungai, tak mati kut*

Dari Langat, gua drive stret ke bangsar, cuci kereta dan ke TMC, member gua beli air berbotol botol, bukan untuk mabuk mabuk, tapi untuk periuk bernasib baik pejabatnya. Fikir punya fikir, pergi Mines pula lah. Cari parking punyalah seksa, bukan gua pesen pesen nak parking depan pintu pun, tapi yang jauh dari pintu pun dah penuh. Member gua membeli dvd game, gua tak tau tajuk apa. Gua beli selipar body glove yang akan mengambil alih tugas selipar banana peel gua. 

Penat jalan jalan, singgah foodcourt sbb foodcourt ada open air sesuai untuk merokok. Sedut dalam dalam sampai puas sambil hirup teh tarik tak sedap payau, dan sambung jalan lagi.

Ternampak pula kedai sushi yang enak lagi menggoda upama perempuan menari gelek di depan mata. Gua capai mana mana yang berkenan, gua beli sushi berdasarkan taraf kecantik sushi itu. Senyum meleret, Gua hepi.

Dah dapat beli selipar dan sushi, ke destinasi seterusnya lah. 

Pesanan Farid: Dah macam travel agent, gua menerangkan secara teperinci pada member gua tentang perbelanjaan cuti cuti September. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis