Thursday, August 2, 2012

Ini lah tempat mengadu nasib

*Di Sasana usai makan, muka kaktin besaunya, dulu gua ada janggut, skarang tak de dah, maya ngan kak tin pun tak de jugak*
*Kat the curve nak pi makan Bubba Gump, berdiri sama tinggi, gambar diambil menggunakan teknik pembalikkan cermin*

*Woh yang ini dulu kala punya ni, kat Brisik, PJ, gigih gua ngan Sopiah ke PJ sana smata mau luncheon ngan kak tin, masing masing muka macam kanak kanak gelandangan*

*Yang ini Maya blanja kat Belanga, Mid Valley, masa tu dia kaya raya lalu belanja kami, skarang pun dia kaya juga*

*Di kafe mengetest terai bb baru maya sopiah*

*Ni kira baru lagi, sesi berbreakfast bersama sama di kedai milik teman maya sopiah, makanannya superb sedap*

*Paling latest, Mengselebret hari jadi kak tin, kami ni nak selebret besday rakan rakan ke sasana sahaja la yang mampu, nak buat parti buih mana mampu apatah lagi parti tipuware lagi tak mampu*
Farid kata: Dari tak bertudung sehingga bertudung, dari rambut pacak ke rambut tepi botak, dari keja kat PJ hingga pindah di HQ, harap persahabatan kekal hingga akhir hayat, Insyaallah.

6 comments:

Mya said...

duhhhh ku terharu!
semoga persahabatan kekal abadi *ambik mike lalu nyanyi lagu semoga abadi misha omar

TiNiE said...

insyaAllah.
amin :)

SyaNa said...

amin...aku doakan korg kekal bersahabat hingga hujung nyawa

farikh said...

dah lama tak pi karok kan #tetiba

farikh said...

Amin amin

farikh said...

insyaallah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis