Tuesday, August 20, 2013

Gundam Age: 07 Gundam AGE-1 Spallow



OK ni model gua beli di Jusco Mid, kat sana pilihan adalah banyak, and plus smua model ada diskaun 20% juga. So this model cost only RM57 lebih kurang camtu selepas diskaun. Kenapa farid tak beli dalam website je? sbb farid adalah bukan penyabar punya olang.

*Ini kali punya part banyak kaler biru plak, sikit keseronokkan nak memasangnya*

Mengikut cerita yang berepisod episod tu, model ini adalah upgrade dari model Normal yang sbelum ni gua pasang. Base badannya adalah sama, cuma beza bahagian tangan dan kaki. Paling ketara adalah bahagian kaki yang lebih runcing. Bahunya cam meninggi. 


Disertakan dengan pedang ketot, tapi yang tak paham tu, perlu ke kau bagi sticker untuk menampakkan pedang tu kaler hijau cair? tak boleh ke terus terus print je kaler tu?! bila dah tampal sticker dah rupa cam tehapa. Ke gua yang tak pandai tampal?! eh whateva.

*bahagian blakang yang masih berkonsepkan bontot kete dimana ekzos dan spoiler masih kelihatan*

Gua membuat fakta sendiri, yang perkataan "Spallow" itu adalah berasal dari perkataan "Sparrow" di mana orang jepun kepayahan nak menyebut "R" jadi spallow sudahnya. Ini gua agak agak je la ek.



Tetiba ada gambar bandung 3 layer. Ni masa pi makan malam minggu ngan adik ngan shila. Dia punya kemanisan mmg tahap potong kaki la. Manis melecassssssssssssssss


Diakhiri dengan gambar amni selfie, eh tak tipu je, gua yang snap kannya. gagagaga

Farid kata: Berjanji pada diri sendiri, bulan depan baru beli Gundam lagi. Itu adalah janji.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis