Tuesday, August 27, 2013

Open Opis Raya = OOR

*ada beskal kecik skali tau, *jeling tajam kat mayah sopiah*

Skema tajuk nya, hari senin yang lepas, department gua bikin sambutan hari raya peringkat kebangsaan. Tahun ni cam spesel sikit sbb? sbb gua pakai baju melayu yo. Kononnya la gigih usung baju melayu dari umah, iyo gua tak suka pakai baju melayu sbb cam panas. *lempang diri sendiri. Kalau musim winter mmg sesuai benar berbaju melayu. *Tarik rambut kak tin

Jemaat sebelum tu gigih la pi mencantik kan opis. Panjat sana sini gantung apa apa yang patut *gantung diri. Tampal itu ini. Tapi cantik la jua takde la cantik kebaboom.

*Ada kuih raya, jangan main gila*

Banyak juga menu dipersembahkan. Mampu kau guna words persembahkan macam santapan diraja. Pastu ada adegan bergambar tanpa sempadan. Ni gegambar ni semua adalah dicilok dari fb ikhwan, dan gua punya fon terperangkap dalam drawer, dan disebabkan bos besar memotong kek di meja gua, so gua tidak mampu melakukan apa apa. Jadi untuk gambar lebih lanjut nanti gua cilok dari zerul plak. Matik la hidup mencilok gambar orang sesaja. 

*Dari Kiri, Kak Cardiff, Abg Mazidul, Ketua Zapin Parit Raja dan Farid mata tak nampak*

So konklusinya, makan makan ni adalah meriah walaupun pada mulanya tak leh bising bising katanya. Dan tambah best dapat ajak kengkawan department lain makan skali cam mayah sopiah dan bos nya kak as, nok gemok  ngan kak ayu. 

*Berdiri dari kiri, Anis Mandagi, Ketua Zapin Parit Raja, Aida, Zul Lancer dan sekali lagi Farid tak nampak mata (macam orang buta)*

Tahniah pada pasukan jabatan kerana berjaya merealasassisiakan majlis ini. Farid bodo gila tak reti eja realisasi. Semua orang hepi kira berjaya la tu, syabas yo. Dah pi buat keje, jangan baca blog je.

Farid kata: Lambatnya la hoi nak sampai weekend.

4 comments:

Mya said...

untunglaaaa ada basikal tecit kat opisss *jeling maut

TiNiE said...

Kannn tetiba ada tambahan beskal di situ....moteeep nk tarik rambut mak?

farikh said...

Untuk kegunaan staf pusing pusing jabatan kutip duit raya katanya.

farikh said...

aku jeles ngan rambut helmet ko la kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis