Friday, August 30, 2013

Gundam AGE : 14 G- Bouncer



ok berbalik pada cerita memasang Gundam dengan jayanya. Ini kali gua memasang Gundam Age no 14, G Bouncer. Most of the part adalah bewarna putih, Sikit boring. Oh ya model ni di beli di Parkson Sg Wang, dan yang paling bullshit, ianya tak de diskaun langsung. Jadi harganya adalah rm88. Model ini jika di beli online, anda perlu lah menunggu sehingga stok tiba. (back to back order)

*Partnya adalah banyak sedikit banding dari model yang gua pasang sebelum ni, dah la semua kaler hitam putih je, sikit bosan memasangnya*

*Bahagian kakinya adalah sama shape dengan Gundam Age 1 Spallow itu, runcing je, jadi nak bikin dia tegak berdiri agak sedikit mencabar*

*Hujung shield je kaler hijau, ciput je*

*Bahagian belakang nya yang ala ala boleh dikepak kepak, satu hal juga memasang nya*


Disebabkan farid ni mmg kurang menyabar, lalu tidak membijakkan diri, lalu dia beli juga model ini pada harga biasa. Nasib kau sana farid. Oh ya G bounce ni ada beberapa upgrade. Jadi gua beli yang model paling hebat. Hebat kata kauuu. 

Dua model yang gua beli online sudah pun sampai, nanti dah pasang, gua update lagi. Yang lain nya kali ini, gua beli dua model watak jahat, sekor tu rupa cam dinasour dan sekor lagi pilotnya adalah bapak segala penjahat. 

Farid kata: Sib baik lah manusia di sekeliling gua ni tak sejahat watak lam Gundam Age ni. motip bezakan kejahatan katun ngan manusia?! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis