Friday, September 13, 2013

Ch 7- Time tunnel entri yang ditinggalkan secara eksiden


*yang penting tangan dalam poket, feeling orang kaya*


Ni adalah entri yang tertinggal, maklumlah gambar berjuta juta, mana maunya nak ingat smua. So skang kasi cerita. 


*Kat kedai gunting rambut dolu dolu*

Ni adalah kali kedua gua kemari, dulu dulu ngan maya sopiah ngan cik z rasanya. So since kemal tak pernah pi pon, so kita pi, bayaran masuk dikenakan adalah tak ingat. Sila google je. Pastu nama pun time tunnel maknanya dibawa merentas masa la, bukan ke masa depan yer, ni kebelakang plak. 

*apa stail mau? saloma mau? (kamera sangkut kat ketiak, amek gamba pakai fon)*

Jangan pulak lu orang espek ada benda benda canggih lam ini. Semua pun barang barang purba. Haa purba ok, maknanya mmg barang lama lama gila. Banyak la barang barang yang mengimbau kenangan, bak kata kemal "eh aku ada tabung camtu dulu", gua pun tak mo kalah "aku pun ada tapi yang sebelahnya tu" ater pak aji hidup dah lama, harus la tau benda benda lama ni kan. Dah sila layan gambar ye.


*Game tikam tikam, dulu zaman gua, dia letak kertas je, so dalam kertas ada nombor. So bayar, cabut kertas, tgk nombor, pastu klem hadiah, kalau dapat hadiah la, kalau kurang nasib, dia tulis "terima kasih" terus rasa nak naik hanjeng.


*patut gambar ni kat first skali dah tunggang langgang, terkebawah plak*

*Segala mak neka tabung*

*pun tabung lagi, kalau tak kaya sampai ke tua, tak tau la*

*Duit jepun, tapi bukan duit daun pisang, ni duit pokok kelapa?*

*Segala jenis mug*

*Nampak tak kosi paling depan skali, gua cakap ngan kemal malam malam pasti dia goyang sendiri*


*motip tetiba lee kuan yew dalam ni?*


*Permainan dulu kala yang besi besi smuanya, elok bagi anak buah gua yang pomen tu main ni je, kalau kopak gak, tak tau nak cakap apa*



*masa amek gambar ni kamera auto fokus smua gambar poster pokcik pokcik ni, kata face deteksyen*


*Korang mampu giling cili sambil main congkak?*


*Cerita yang cuba di sampai oleh bahan pameran ini, naik beskal roda tiga pastu langgar pili bomba lalu pili tu tumbang, beskal ok je tak kemek pon*

Pada lu orang yang banyak kali pi Cameron lalu naik muntah tgk teh ngan stroberi macam gua, apa kata pi muzium ni. Kira lain dari yang lain juga la.

OK dah tu je, gua tak berlama lama dalam tu, ajer bau kepam cam takut terbersin bersin plak nanti, kemal plak ada resdung, kang buatnya tertanggal hidungnya, mana nak cari gam gajah nak tampal balik. Bye

Farid kata: Kaki kiri sakit sudahnya jalan dengkot dengkot cam si capek

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis