Monday, March 14, 2011

Dendam kesumat ngan mesin fax

Last aku ditugaskan fax all the invitation ke kompeni kompeni kat mesia ni. Amount nya banyak nak mati. So hari jemaat lepas gigih la fax. Baru lima ploh no trus kuar "memori full". Ok la aku sabar lagi, pastu selang beberapa minit, aku try fax lagi, lepas dua nombor je pastu trus memori full balik. Hah dah rasa rasa cam nak naik hantu nih.

Pastu aku benti jap layan CNN kat opis (gara gara gempa kat jepun), pastu try la fax balik. Trus tak boleh ko, document tehapa hapa la error nya. Disebabkan aku yang mmg senang hilang sabar, aku trus brambus balik. Senin nanti baru aku sambung balik. Walhal aku disuruh abiskan fax pada hari berkenaan. Dah tu takkan ko nak bertafakur dan berkiblatkan fax mesin yang buruk dan meloyakan tu. mual oi mual

Then on Monday aku ngan rasa lalalala (senang hati like always) datang opis. Pi tgk report yang berduyun duyun kat mesin fax tu. Smua "TEXT FAILURE" tak ke ko rasa nak bako je mesin fax tu. Dah la wajah buruk, tak berguna plak tu. Sakit hati sungguh.

Jadi skarang dengan rasa tabah hati, aku mula balik fax dari awal. !#%%#%^$#@%^


*panggil geng mamak kasik henyak henyak kan mesin fax tu*


Pesanan farid: yer aku mmg kurang kesabaran

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis