Tuesday, March 15, 2011

Kisah si anak gajah jantan yang berangan

Kemunculan anak gajah ni kira setahun dua lepas la, tapi aku tak ingat exact timenya bila. Aku ada la bertekak tekak gak ngan anak gajah berkenaan sebelum ni. Mana nya tak, duk accuse memacam kan, mana tahan, aku plak naik minyak.

Ok, lepas few years, lately ni aku asik la bertembung ngan anak gajah ni. Pagi terserempak, tgh hari terserempak, petang apatah lagi. Kalau takat bertembung je, apa aku pedulik, bukan aku sultan ke hapa pun, jalan yang aku lalu tu mesti untuk aku sorang je. Ni dah la bertembung pastu duk jeling pandang aku. Hey apa ko ingat hot sangat ke jadik anak gajah? berangan. Takat jalan perut sampai dulu, tak yah nak blagak, aku berjalan vontot sampai dulu (jalan mengundur) ko mampoo?

Setelah beberapa hari aku termasuk lam dalam lip yang sama ngan anak gajah nih, sib baik "anak", kalau "bapak" gajah pasti lip tu kurang kemampuan nak naik keatas. Yer aku berkurang ajar disini. Then balas dendam la balik, aku pandang dia dari atas kebawah *cam org nak carik gaduh*, ko ingat ko sorang je samseng?! Hah tak berani pulak nak pandang mahupun jeling aku balik. Awat takut? Aku tak tau la apa besar sangat dosa aku kat ko, sampai kene jeling hampir setiap masa. Ke ko dengki badan aku ramping cam kerengge tapi ko tidak? ada ke anak gajah yang ramping?!  !#$@%#$

Apa apa pon aku ucapkan selamat maju jaya pada anak gajah berkenaan, supaya ko akan di ambil bekerja dengan sarkis. Sudah tu je.


*Motip sangat belalai kat dagu*

Pesanan farid yang hobinya naik minyak: Walau ko hot sekali pun, tak yah nak pandang sereng kat org yang tak hot like me. Tak de pekdah.Baik tak yah pandang langsung. titik!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis