Wednesday, March 9, 2011

iPad2 yang patut dikagomi


Ok sebagaimana korang tau, tahun 2010 adalah tahun untuk iPad, ini kerana Apple mencatat keuntungan yang sangat memberangsangkan diatas jualan ipad. They already sold 15 million ipad dari April to December 2010. So pada tahun 2011 ni Apple sudah melancarkan iPad2. Banyak pertambahan fungsi juga pengurangan berat badan dilakukan keatas ipad2. They said it was blockbuster. Dari segi kenipisan, ipad2 adalah lagi nipis dari ipad dahulu, then ringan juga. Didatangkan dalam dua warna iaitu hitam dan putih.

Lepas dilengkapi dengan dua kamera depan belakang. Didatang kan ngan cip A5 dual core yakni dua kali lebih pantas dari ipad terdahulu (A4). Banyak pembaharuan software juga dilakukan. Gigih aku menonton keynote nya untuk memastikan ipad2 ini benar benar berbaloi untuk dimiliki. 

*see that pink things, sangat berguna, so pasnih korang tak yah nak sendal sendal  ipad untuk kelihatan tegak*

Ok untuk ipad2 ini, apple sudah launch skali dengan Smart Cover. Ia merupakan satu lapisan untuk melindungi screen hadapan dan menjadi tongkat pelbagi fungsi pada ipad2 ini. The best part dalam segala galanya adalah, Apple decide untuk menjual ipad2 ini dengan harga yang sama dengan ipad terdahulu. Bagussssssss. So they start shipping pada main country 11 mac ini, dan kita di malaysia ni harus la mempunyai kesabaran yang meninggi untuk memiliki nya. Tapi pada yang kurang sabar tu, korang leh pi low yat, mana tau kat situ dah ada juai.  




*Ipad2 ni mmg kita tak jual*


So skarang mmg semangat dah berkobar kobar mau ipad2. Maka sila mengorak langkah untuk memilikinya muhahaha.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis