Friday, April 5, 2013

Fraser Hill 2



*Gua siang udang je, yang lain smua nok buat lol gua adalah tak gheti nak siang ikan*

Memula sampai kat Fraser ingat nak pegi makan tengah ari terus, tapi tak jadi la bila memikir ikan udang ayam segala mau nya membusuk pula lam kete. Jadi terus cek in dan terusan mengerjakan minatang minatang ini, siang cuci segala. Pastu rehat jap .


*Juara masterchef selebriti, sedang beraksi*


*Resipi kak Martha ni*

Marinate dengan dua sos berbeza, satu Heinz original sos, satu lagi Heinz chicken and ribs. Tapi serious sosnya mmg sedap ya amat, mau pengsan makan. Pastu dah sumbat smua dalam esbok, mari minum minum petang di luar. Tapi tak sejuk pasal tu gua slamba pakai singlet. 


*Sib baik tak ada penampakkan ketiyak*

Dah abis minum petang baru la nak makan tengah hari, apa punya jadual pemakanan yang gua pakai pun gua tak tau. Tak pe janji hati hepi. Gerak balik ke pekan Fraser, then naik atas sikit je dari pekan tu ada few kedai makan. Orang meramai sbb sekolah holiday barangkali. Tapi still ada tempat duduk nak makan. psstt makanan kat sini adalah mahal, so bersedia, jangan nak bayar nanti korang pengsan pula. Tapi sib baik makanan kedai kedai ini sedap. (Gambar tak dapat disertakan sbb dah lapar, mana pikio nak amek gambar semua ini)

Farid kata: Ketiak ku di ambil orang.

1 comment:

mama-syira said...

Ni yg sepatut pegi ramai tapi jadinye 3 orang saje? hihi

mana gambo2 dalam banglo? nak tgk kot2 leh pegi lenkali..kot la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis