Tuesday, April 30, 2013

Berminum petang




Last Sunday selepas pulang dari ziarah kubur mama, gua, kemal, apak gua ngan adik ke Thistle untuk saja jalan jalan. Macamkan jalan kt dalam mall pula. Pastu singgah kat coffee housenya nak minum petang.



Eh last friday gua ada belikan ikhwan khemah. Atterr sibuk naw nak berkhemah. Gigih pagi pgai memasang. Pastu ikhwan lak suh cabut kata salah pasang. Ewah ewah. Walhalnya dia nak main kayu khemah tu plak. Menjelang tengahari sudah disimpan khemah ini. Ajjerr gila sehari lima kali bukak pasang khemah. Lenkali kita main khemah khemah yo.



Tetiba entri ni berbalik pada minum petang. Menggila sikit sbb susunan gambar tak tentu hala, so gua taip based on gambar, carca marba jadinya. Ok ok, adik memesan satey dan gua creme brulle. gua berminum honey dew, adik minum hot choc, kemal ngan apak gua minum cafe latte. Makanan nya adalah biasa biasa sahaja, air juga ok ok la. 


Sekian sahaja kisah berminum petang (tetiba cam habis je cerita) 

farid kata: Sudah sebulan mama meninggalkan kami

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis