Wednesday, June 8, 2011

Menjadi kanak kanak riang ria yang kacak lagi stail


Toy Museum, Tanjung Bungah, Penang
Sunday, May 05 2011

*Senyum nampak gigi baru hepi*



*Ini macam banyak punya chukie tujuh keturunan pun belum tentu buleh kasi hapus*




*Lara Croft adalah bantut dari gua, lu orang jangan nak heran sangat*




*Suria baja hitam, moto dia pun padu boleh gerak sendiri, crazy pig syok (syok gila babi)*




*Dulu gua berangan nak robot voltron ni, tapi tak dapat kumpul duit belanja sekolah sebab duit belanja habis beli air tebu tetiap petang balik skola*



*Siapa kata gua boncet?*



*Gua tak suka batman, atas urusan peribadi*



*Gua tak rasa robot ni laki laki melihatkan tonggek punggungnya yang semacam*



*Ini macam punya awek, kalau lu orang bikin hal mau kene tumbuk berpusing tiga kali*



*Ini bukan boboyboi*




*Gua letih, ini serius. Terus gua geleng kepala lima kali*

Pesanan farid: Gua rindu zaman kanak kanak 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis