Thursday, June 9, 2011

Gua bukan mabok todi di pagi hari

the curve, makan makan

Brisik, PJ, juga makan makan

Rumah kak tin, meeting tergempar

Acara menonton sepak bola, brasil lawan belanda. Tiga tiga sokong brasil, tapi kalah

Lanai, juga makan makan lagi

Mereka mereka ini lah kawan kawan gua. Mana mana pergi dengan mereka ini, segala onak dan ranjau kami harungi. Berbagai dugaan ditempuhi seperti menonton wayang secara percuma bersama, menyelesaikan masalah teka teki bersama, tergelak seperti dirasuk bersama, mengambil time off dan berlepak di berjaya times square bersama. Gua agak tingtong pagi pagi ni. Lu orang layan saja apa gua merepek disini. Tapi gua bukan mabuk todi. Gua minum teh tarik bersaiz kecik sahaja pagi tadi untuk sarapan.

Pesanan Farid: through out the years, lu orang tetap kawan gua

6 comments:

Mya said...

kenangan terindah kita bertiga :)

farikh said...

yer benar hehe

muneyp said...

member aku camtu gk

farikh said...

Cik selamah: oo ye ke ?

TiNiE said...

aloss aku baru tingat nak bukak blog yit..
sorry sorry sorry...

*terharu..sendu..sob sob..hiks*

farikh said...

tak pe kak, atlis bukak gak ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis