Thursday, June 16, 2011

What the hek?!

"Pembeli rumah di kawasan cerun dan lereng satu pelaburan yang sangat menguntungkan"

Lu orang rasa apa yang salah dalam ayat diatas?
Ini semua ayat ayat makhluk yang bertuhankan wang ringgit.
Wang ringgit didahulu kan, nyawa di abaikan.
Kadang gua pun naik hairan. Apa hebatnya rumah di cerun bukit?
Dapat pemandangan yang hebat? Rasa hebat sebab kawasan rumah lu bukan di kawasan flat bandaraya?

Secara peribadi, gua rasa lu orang bayar ratusan ribu ringgit seolah olah lu orang bayar upah orang untuk ambil nyawa lu orang begitu sahaja.
Gua tahu gua memang tak kacak, gua tidak ada kereta sukan seupama BMW X6, gua tiada isteri yang cantik macam miss malaysia. Tapi gua masih punya akal.

"Jualan panik para pembeli rumah di kawasan cerun setelah kejadian tanah runtuh"

What the lancut. Sudah labur sampai ratusan ringgit dan seterusnya nak jual dalam keadaan panik pula?
Apa sudah jadi? Sudah pasti lu orang tidak akan untung.

Satu lagi bukti menunjukkan manusia mudah dimanupulasi. Ini serius

Pesanan Farid: Nasib baik gua tidak berkemampuan beli rumah lereng, atas bukit mahupun atas gunung. Beli rumah di tanah rata pun belum tentu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis